پرسشنامه رفتار یادگیرنده در تدریس اثربخش استاد
پرسشنامه رفتار یادگیرنده در تدریس اثربخش استاد |
![]() |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 16 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 3 |
پرسشنامه رفتار یادگیرنده در تدریس اثربخش استاد
این پرسشنامه دارای 7 سوال بوده و هدف آن ارزیابی رفتار یادگیرنده در تدریس اثربخش استاد (رفتار مثبت یا منفی) – از دیدگاه اساتید می باشد.
- · نمره گذاری پرسشنامه:
شیوه نمره گذاری آن بر اساس طیف لیکرت 5 گزینه ای بوده که در جدول زیر گزینه ها و نیز امتیاز مربوط به هر گزینه ارائه گردیده است:
بسیار زیاد |
زیاد |
متوسط |
کم |
بسیار کم |
گزینه |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
امتیاز |
- · تحلیل ( تفسیر) بر اساس میزان نمره پرسشنامه
برای بدست اوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات مربوط به تمام سوالات پرسشنامه را با هم محاسبه نمائید. این امتیاز دامنه ای از 7 تا 35 را خواهد داشت. به عنوان یک نقطه برش، نمرات بالاتر از 17 نشان دهنده رفتار مثبت یادگیرنده در اثر تدریس اثربخش استاد خواهد بود و هر چه این نمره بالاتر باشد، واکنش مثبت یادگیرنده قوی تر خواهد بود. اما نمرات کمتر از 17 نشان دهنده رفتار منفی یادگیرنده در اثر تدریس اثربخش استاد خواهد بود.