دانلود پاورپوینت بازاریابی پکن در 19 اسلاید و با فرمت pptx
تعداد صفحات | 19 |
حجم | 729 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | تربیت بدنی |
حمایت مالی از المپیک برای شرکتهای که در بازار چین فعالیت میکنند بسیار سود آورتر از شرکتهایی است که فعالیت ندارند .
منافع حمایت مالی برای شرکتهایی که به دنبال شهرت جهانی هستند بیشتر است .
در انتهای منافع قابل اندازه گیری ‘ ارتقائ شدید مالی قرار دارد که شرکتهای حامی پس از اعلام نام آنها از طریق بازیهای المپیک تجربه میکنند .
اندازه گیری کمی منافع غیرمالی بسیار مشکل است ولی ما کنجکاویم بدانیم که حامیان چگونه نگرشی نسبت به این مشکل دارند.
به علت جایگاه بازیها وجو اقتصادی چین حمایت مالی از المپیک شبکه منفعتی مشخصی را برای حامیان فراهم میکند .
فهرست مطالب:
Research Objectives
Primary Research Questions
Hypotheses
Olympic Marketing History
TOP Sponsors, Exclusive Product Categories
Prior Research
Four Identifiable Cost Categories
Costs are Quantifiable by Sponsors
Sponsorship Benefits: Key Findings
Primary Strategic Benefits
Conclusions